کلیات لایحه بودجه کل کشور در سال 91 تصویب نشد
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. لطفا نظراتتون را از ما دریغ نکنید. با تشکر
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 60189
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1



روز خوش

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

اجتماعی
اخبار روز ایران




اعضای کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، کلیات لایحه بودجه کل کشور در سال 91 را تصویب نکردند. باز هم اکنون پیشنهاد‌هایی برای حل این مشکل مطرح شده است.

کلیات لایحه بودجه سال 91 کشور در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تصویب نشد.

به گزارش «تابناک»، در رأی‌گیری امروز کمیسیون تلفیق که درباره لایحه بودجه کل کشور انجام شد، اعضای کمیسیون پس از شنیدن نظریات سه نفر از موافقان و سه نفر از مخالفان کلیات بودجه کل کشور، رأی‌گیری کردند که سرانجام از 35 عضو کمیسیون تلفیق نوزده نفر با کلیات مخالفت، پانزده نفر با آن موافقت و یک نفر هم رأی ممتنع به آن داد؛ این رأی گیری پنهانی و با ورقه صورت گرفت.

در همین باره، دکتر امیدوار رضایی، از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ما گفت: با رد کلیات بودجه 91 دو راه برای حل این مشکل وجود دارد: یکی اینکه لایحه بودجه کشور هم مانند لوایح یک شوری در صحن علنی مطرح شود و در صورتی که در صحن علنی کلیات آن تصویب شد، برای بررسی شور دوم بار دیگر به کمیسیون تلفیق بازگردانده شود؛ و در صورتی هم که نمایندگان در صحن علنی کلیات را رد کنند، لایحه به دولت بازگردانده خواهد شد.

دوم آنکه ممکن است، درخواست تجدید رأی در کمیسیون تلفیق ارائه شود که در این صورت، دوباره کلیات بودجه در کمیسیون مطرح خواهد شد. لازمه این کار آن است که دو سوم اعضای حاضر کمیسیون کتبا آن را تقاضا کنند.

با این حال، دکتر رضایی پیش‌بینی کرد که تصویب کلیات لایحه بودجه کل کشور با مشکل چندانی روبه‌رو نخواهد شد و احتمالا بر پایه فرایندهای مذکور به تصویب خواهد رسید و مجلس در آینده به جزییات بودجه رسیدگی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 23:42 ::  نويسنده : Hadi